ponedjeljak, 28. studenoga 2016.

Pogled s Učke

Zaglavlje bloga prikazuje jedrenje na dasci u uvali Girenica. Neposredno po sunčevom zalasku, neobična boja neba zbog difuzne svjetlosti zamućene atmosfere. Dominantna Gora Učka i njen vrh Vojak, upotpunjuju kompoziciju i ravnotežu ovog jedinstvenog prizora. Učinak blizine prvog plana i pozadine, postignut je tele-zoom objektivom /55-300 mm/. Zato, zbog efekta "zgusnute perspektive" Učka se čini blizu, iako je njena stvarna udaljenost 105 km /Google-earth/.
Pogled na Učku, pogotovo u uvjetima dobre vidljivosti uvijek me impresionirao. Često sam se pitao kako bi izgledalo gledati Girenicu sa vrha te prekrasne gore. I eto, krajem listopada, posrećilo mi se fotografirati otok Pag sa razglednog stupa na vrhu Vojak. Centar interesa, zbog vremenskih uvjeta bio mi je  Pag sa susjednim otocima pa je Girenica ostala na margini, desno. Pag je izuzetno razvedeni otok, zato
je ispunio veći dio prostora u drugome planu slike. Najprije vidimo otok Plavnik. Lijevo od njega zaviruje jedna puntica otoka Krka. U sredini je otok Rab.
Dan je bio lijep ali vidljivost ne baš idealna, tako da sam morao na štetu realne slike akvatorija, prikazati čim oštrije i pojačanoga kontrasta, konture otoka.
Fotografije snimljene s K-5 u RAW formatu, obrađeno u fotošop "Lightroom 4".
Rujan i listopad "16 /velimir š./

Nema komentara:

Objavi komentar

prikaži